Головна | Реєстрація | Вхід | RSSЧетвер, 21.11.2024, 11:00

Персональний сайт

 Іськіва Василя Петровича

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 21
Статистика

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0
Головна » 2017 » Вересень » 13 » Про особливості календарно-тематичного планування уроків для учнів 5-9 класів
13:13
Про особливості календарно-тематичного планування уроків для учнів 5-9 класів

Скачати

Про особливості календарно-тематичного планування уроків для учнів 5-9 класів

 

Орієнтовне календарно-тематичне планування та зміст тем, що вивчаються,  складено на допомогу вчителям трудового навчання, які з 2017-2018 навчального року будуть працювати у 5-9 класах за оновленими програмами (2017) з трудового навчання.

Оскільки змінились підходи до викладання трудового навчання, структура та форма оновлених програм, то, відповідно, змінюється і форма та зміст календарно-тематичних планів.

Запропонована форма календарно-тематичного планування уроків (занять) дасть можливість не тільки зорієнтуватись у темах проектів (назвах виробів) для виконання, а й в кількості годин, визначених на кожний проект, а також у послідовності їх виконання.

Оскільки оновлена програма з трудового навчання не передбачає тем, які вивчаються, а також, відповідно,  немає їхнього змісту, то в пропонованих календарно-тематичних планах даються не тільки теми уроків, а й їхній зміст.

Для успішного використання запропонованих календарно-тематичних планів та змісту тем, що вивчаються, вчитель трудового навчання може скористатись орієнтовним  алгоритмом роботи.

Алгоритм роботи:

1.      Уважно опрацювати зміст пояснювальної записки до програм.

2.      Чітко уяснити, що вчитель (разом з учнями) добирає теми проектів (вироби для проектування і виготовлення).

3.      Обрати кількість проектів для кожного класу з урахуванням: вимог програми, рівня підготовленості учнів, матеріально-технічної бази навчальних майстерень тощо.

4.      Відповідно до обраних тем проектів (виробів) дібрати основні та додаткові технології обробки матеріалів із поданого в програмах переліку.

5.      Визначити час на опанування кожного проекту.

6.      Звернути увагу на те, що об’єкти проектно-технологічної діяльності для учнів 5-их  і 6-их, 7-их та 8-их класів однакові, але очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів різняться.

7.      У запропонованому плануванні можна змінювати порядок виконання проектів, але треба прослідкувати за тим, щоб опанування першого проекту розпочиналось з теми про проектування та методи проектування. Тоді цей матеріал просто використовується під час виконання всіх наступних проектів.

8.      Можна змінювати кількість годин на виконання проектів, але загальна кількість годин має відповідати тій кількості, яка зазначена за класами у навчальних планах.

9.      Якщо із запропонованих у тематичному плані не влаштовує якийсь із  проектів, то його можна замінити проектами із Банку проектів, який є після календарно-тематичного планування у кожному класі.

10.    Теми проектів можна переміщати із 5-го в 6-ий клас (і навпаки) та з 7-го у 8-ий клас (і навпаки), але при цьому обов’язково звернути увагу на зміст тем (очікуваних результатів навчально-пізнавальної діяльності учнів).

11.    У всіх тематичних планах є резервний час, який учитель використовує на свій власний розсуд.

12.    Під час використання запропонованого планування у змішаних класах, де є достатня кількість проектів, які можуть задовільнити як дівчат, так і хлопців, можна скористатись «хлопчачими» проектами із Банку проектів.

Переглядів: 338 | Додав: Vasil | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Календар
«  Вересень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Пошук
Архів записів
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • nemyriv-school.ucoz.ua
  • http://leontyev.net
  • http://yavoriv-rmk.lviv.ua

  • Copyright MyCorp © 2024