Головна | Реєстрація | Вхід | RSSНеділя, 28.04.2024, 10:59

Персональний сайт

 Іськіва Василя Петровича

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 21
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2017 » Вересень » 13 » Методичні рекомендації щодо викладання трудового навчання у 2017-2018 навчальному році
13:08
Методичні рекомендації щодо викладання трудового навчання у 2017-2018 навчальному році

Cкачати

Методичні рекомендації щодо викладання трудового навчання у 2017-2018 навчальному році

Зміст оновленої програми з трудового навчання для учнів 5-9-их класів орієнтовано на формування в учнів ключових і предметних компетентностей, що передбачено концепцією «Нової української школи». Ці компетентності покликані  наблизити процес трудового навчання до життєвих потреб учня, його інтересів  та здібностей.

У Пояснювальній записці до програми визначено компетентістний  потенціал трудового навчання, закладені наскрізні змістові лінії («Екологічна безпека та сталий розвиток», «Громадянська відповідальність», «Здоров’я і безпека»,  «Підприємливість і фінансова грамотність»). Все це має сприяти формуванню в учнів знань і вмінь із різних предметів, які можна застосовувати  у реальному житті, виконувати практичні завдання, максимально наближені до життя.

У 2017-2018 навчальному році все, що стосується організації вивчення трудового навчання в школі, залишається без змін, а саме: кількість годин за класами (5, 6  – по 2 год., 7, 8, 9 – по 1 год. в тиждень); поділ учнів на групи відбувається за наявності більше 27 учнів.

Програма з трудового навчання для учнів 5-9 класів зазнала суттєвих змін як за структурою й змістом, так і підходами до викладання предмета в школі.

Особливості оновленої програми:

• орієнтація змісту програми на формування ключових і предметних компетентностей;

• визначені наскрізні змістові лінії;

• ґрунтується на основі проектно-технологічної діяльності учнів;

• змінено підходи до опанування змісту проектно-технологічної діяльності учнів на уроках трудового навчання: формування змісту технологічної діяльності здійснюється на основі об’єктів проектної діяльності, а не технологій, зокрема: вибір теми проекту (виробу для виготовлення) і добір та вивчення відповідних технологій обробки матеріалів;

• змінено структуру та форму програми;

• передбачено зміст очікувальних результатів навчально-пізнавальної діяльності учнів відповідно до компонентів: знаннєвий, діяльнісний та ціннісний;

• відсутній зміст програмового матеріалу;

• передбачено можливе вивчення у змішаних класах (дівчатами і хлопцями) різних технологій на одному уроці за умови виконання проекту за спільною темою;

• закладено достатньо високий рівень академічної свободи вчителя.

 

Оновлена (2017 року) програма з трудового навчання для учнів 5-9-их класів буде впроваджуватись одночасно з 5-го по 9-ий клас.

Переглядів: 399 | Додав: Vasil | Теги: Методичні рекомендації щодо виклада | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Календар
«  Вересень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Пошук
Архів записів
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • nemyriv-school.ucoz.ua
  • http://leontyev.net
  • http://yavoriv-rmk.lviv.ua

  • Copyright MyCorp © 2024